Monday, March 21, 2011

sedapp

Lagu ni sedapp macam makan goreng pisang panas ! best


Mungkin aku orang paling lambat dalam dunia sebab baru dengar lagu dari Najwa Mahiaddin ni, tapi takpalah walaupun aku paling lambat aku nak jugak cerita sikit-sikit tentang lagu ni. Okay lagu ni aku dengar kat mana entah tak salah kat tv rumah aku kot time dengar siap cepat-cepat ambek phone save title lagu ni sebab takot lupa. Bila dah save malam-malam bole layann hee. Okay bercerita tentang lagu Najwa Mahiaddin memang sumpah best bagi aku lah best. Tak tahulah korang-korang dengar tak best ke kan. First time aku dengar lagu ni idea aku pun datang nak inbox kat kakak aku sure dia suke lah sebab dia memang suka lagu-lagu yang ala ala gedik santai menyantai ni. ehe okay aku pun inbox lah kat dia. Dan lepas dia dengar see dia cakap best ! Okay bercerita tentang 'best' dalam video clip ni semua best. Tempat best, hero pun best,i pad lagi-lagi best,microfone pun best,kereta pun best,baju-baju yang Najwa Mahiaddin pakai pun best panjang kata semua-semua best lah. Ternyata saya cemburu disitu kerana i pad tu gile-gile best. *mama : saya perlu dapat result 'terbaikk' baru bole dapat i pad ke camne :( hmm
Stop bercerita tentang i pad saja-saja buat aku cemburu memburu arghh ! Walau bagaimana pun saya bangga kerana suara artis Malaysia setanding dengan suara artis luar negara jadinya saya berbangga disitu. Dan kalau korang tak percaya apa yang saya cakap tentang lagu ni memang best korang perlu dengar sendiri dan hayatilah kat bawah ni. BEST !


Dengarlahh ..



video clip TERBAIKK

Okay bercerita tentang video clip ni sudah pasti korang, makcik, pakcik,kakak,abang,adik yang agak kuat koya mesti terfikir tentang couple anda semua dan mesti terfikir macam mana kalau  berlakunya keadaan seperti yang telah dipaparkan dalam video clip dekat atas ni. Bagi saya kalau teman lelaki saya buat macam tu saya akan bagitahu dia You got to go (go go go) haha. Hal ini bukan permintaan tapi kalau terjadilah dan kalau tak jadi lagi baik Alhamdulillah amin. Tapi mana tahukan kalau-kalau saya dah naik berat badan ke,saya dah tak sesopan dulu ke,saya dah tak sesantun dulu ke,saya dah tak secantik dulu ke,saya tak sebaik dulu ke,saya tak seayu dulu ke panjang kata semua berkenaan dengan 'se' bole diangkut jugak ye. Adakah Muhammad Khairuddin Bin Zaikira akan menerima saya dengan seadanya atau sebaliknya. Okay awak tak perlu komen kat sini. Awak just msg saya lepas baca blog saya ni.Okay??

Okay sampai disini saja kisah malam dah nak masuk pagi pun. hee esok kalau saya rajin saya post-post banyak lagi. okay selamat malam dan selamat pagi Malaysia ! Assalamualaikum