Monday, March 21, 2011

nothing

Hari ini tiada apa-apa yang berlaku.

Mula dari bangun tidur.Hari ni elok-elok je hujan lebat mak ku masuk bilik kejotkan aku dari tidur perasaan time tu jangan cakap lah kenapa saya diganggu. Woi kau gile ke hape, memanglah kau kene bangun sebab matahari dah ada atas kepala. haha Okay nampaknya memang kene bangun. Sebelum bangun cubit-cubit kene lepuk-lepuk memang perkara biasalah. Okay kau bangun mandi. Lepas tu pergi dapur untuk breakfast. ehem breakfast apa ke bendanya dah nak masuk tengahari ni tapi bagi aku kiranya breakfast lah tu. hee Lepas sarapan pagi lepak depan tv. haishh macam nak datang ngantok balik sebab perut dah kenyang kan. hee takpe syafika tahan jangan tidur tak elok lah wei.  Camnilah anak dara zaman sekarang siang-siang dah cerah baru nak mulakan hidup kepada En.Zaikira dan Cik Salmi mak dan ayah perlu berfikir panjang-panjang nak ambek saya sebagai menantu hee hishh perasan betul semek ni. haha 

Datang bosan (sumbak) !

Dalam duk tengok tv,tv pun dah tengok aku. Aku pun datang idea nak msg khairuddin tanya dia free tak. Tapi malangnya dia tengah rest lepas tu ada kelas pukul 2:30. Okay kita bole lihat memang tak dak siapa pun bole teman aku. hm takpe takpe. be cool bebeh! Sekarang sudah pukul 1:20 adik aku yang namanya Haiqal pun dah balik dari sekolah sudah pasti dia memang nak main games pakai laptop aku. arghh! tapi bukan lama pun pukul 2:00 dia dah blah pergi kafa. Haa masa ni aku tengok laptop aku on je tak off-off okay dari aku bosan sorang-sorang tak dak orang lain lebih baik aku update blog. Hati ku mula tersentuh nak cerita kan tentang hati aku yang meronta-ronta nak update blog-nak update blog. Okay nak sangat kan update blog tapi tak dak tajuk best. Aku mula koya+nebeng+gedik nak cerita pasal perasaan aku terhadap semua yang aku paparkan kat bawah ini.

Lihatlah :)
ini cintaku akan ALLAH s.w.t


ini jiwa ragaku Zakaria Bin Ahmad & Aini Binti Wahab


ini jantung hatiku Norsyamira Binti Zakaria


ini buah hatiku Muhammad Khairuddin Bin Zaikira


ini pengubat dukaku Azriena Nathasa Binti Zakaria & Azmiruddin Shahril Haiqal Bin Zakaria


okay semua yang kat atas ni benda yang sangat-sangat penting dalam hidupku

Aku tahu sure korang cakap aku gedik lah nebeng lah macam aku sorang ada tuhan, aku sorang ada mak ayah, aku sorang ada kakak, aku sorang ada boyfriend, aku sorang ada adik perempuan ngan adik lelaki tapi niat aku bukan nak menunjuk atau sebagainya aku hanya nak bagi tahu dekat korang yang semua ada kat atas ini. Betapa pentingnya ini semua untuk kehidupanku. Jika semua ini tiada aku bagai patah kaki patah tangan :(
eh eh mula cerita sedih pulak. okay okay kalau tak dak boyfriend bole cari tapi tak semestinya senang nak cari yang faham ngan perangai kita,yang faham cara kita, yang bole terima budaya kita, yang sanggup lihat kita gila-gila and something like that lah. hee Dan bukan itu sahaja jika kita tiada ibu bapa apa yang akan terjadi kepada kita yang umur pun tak sampai setahun jagung ni. Dan jika kita tiada kakak dan adik mungkin kita akan cuba mencari kawan yang perangai seperti kita yang banyak mengerjakan keseronokkan dan mungkin jika kita tiada kakak dan adik kita tidak mungkin akan ditegur oleh mereka tentang diri kita yang banyak kekurangan ini. Jadi fikir-fikirlah pesanan ini buat diriku dan mereka-mereka yang kian jauh tapi aku tah tahu sejauh mana. hee

hari ini semua ini sahaja yang terjadi. jika saya rajin saya akan update lagi untuk malam ini. okay bye semua selamat tengahari dan petang Malaysia